Calle har knådats

Duktiga equiterapeuten Susse som även har häst i stallet knådade på Calle idag och satte lite nålar i honom samt grejade med laser :) Det var återbesök eftersom han första gången var lite sned i bäckenet och något med si-leden eller vad det nu heter (tur att det finns andra som vet, för det gör inte jag (: ). Efter behandlingen har han hoppat toppenfint på både Leifträning och Peter Eriksson, så det lönade sig verkligen :) 

Fille ska vila idag den lilla sötnosen. Han får gå och gosa i hagen med nya kompisen Onyx :) Snart får han flytta tillbaka till vanliga boxen också, då blir han nog jätteglad. Det är såklart skönt att ha det rent och fint i stallet, det tycker nog alla (särskilt vi som är rädda för spindlar och råttor och övriga skadedjur och kryp:P), men Fille trivs helt klart bättre i sin gamla box! De får jobba i superspeed idag de stackarna som målar, för det är akut boxbrist. Men förhoppningsvis löser det sig! Annars blir det problem :P men de jobbade supersnabbt och duktigt när vi var där i morse, så det fixar sig säkert.

Snart börjar skolan också har jag insett, bara två dagar kvar... Jag gillar verkligen mysiga Törnströmska och min klass och typ alla mina lärare, förstås mest min bästaste mentor :) Och så brudarna såklart, järngänget är snart på vägarna igen!

hur snygga? SÅ snygga. På torsdag blir es1b till es2b! 
agnes carro josse niko vendela nessa jag jojjo

ciao 


Kommentarer
Postat av: Jojjo

GILLA GILLA GILLA!!

2010-08-18 @ 11:03:48
URL: http://jojjoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0