Camilla ikväll

Ikväll börjar äntligen Camillaträningarna igen :) Fille och jag är taggade! Hoppas att det blir bra väder iallafall. Enligt bästaste vädersidan klart.se ska det bli 0,1 mm vid sju och sedan 0,2 mm efter det... Hoppas att det betyder pyttelite dugg? Jag är inte så bra på väder...

Jag har också fått hem Filles nya täcke idag från Hööks :) Jättefint brunrutigt och supermjuk insida! Väldigt nöjd, hoppas bara att det passar också :) Men han brukar passa perfekt i 145, skönt det :) Calle tex är liksom 135a ibland och 145a ibland, och det är inte alltid man får tag i 140.. Tacka vet ja Kingsland, där köpte moa en 140a till honom!

Imorgon börjar skolan också, och mitt schema är inte att leka med, så vi får se hur det blir med bloggen!


Suck.
9.30-15.50           08.00-15.15         08.00-15.50         08.00-15.50          08.00-15.50


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0