ganska sur faktiskt

Nu är det verkligen mycket i skolan, så Moa och lite pappa får vara snälla och ta hand om Fille åt mig då och då... Tyvärr för mig :( Det är så tråkigt att inte vara där varje dag...

Igår var det Leifträning, och både Fille och jag var väl lite halvnöjda. Det gick bra i slutet, men i början kändes han så konstig, han liksom hade någon slags lätt galopp och gick och bjöd nästan lite falskt, det kändes som att jag hade tryck, men det blev bara helfel. Kom på att det antagligen hade att göra med två saker: 1. Lilla ridhuset är verkligen litet, särskilt för massa hinder och fem hästar. Man kunde inte ens rida en ordentlig sväng efter hindrena. 2. Underlaget var hemskt. Det var så halt och jäkligt och Fille är så himla känslig för det! Det var stora djupa spår efter oss, det var som sand ungefär.
Dessvärre är jag alltså lite sur, eftersom vi inte fick en lugn och bra träning med bra känsla som jag hade velat ha inför söndagens tävling. JAg är tyvärr en känslomänniska också, så jag surar till ;)

Nu ska jag fortsätta plugga och sura lite för det också!

Förresten så har startlistorna kommit till Gärds, det är väldigt få starter, så det blir en tidig morgon :)


ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0