hästisar

bildbomb check :)

Rebecca Sahlén och La Pikos Taiga. Så söt! Gladast i stan :)


Jag hade sånt himla fokus på Moa och Calle att jag liksom missade att emmy red förbi ;)


Tove Svensson och Lá Miro


Emmy Karlsson och Lucky One


Moa Zalar och Cabanel. Fast det visste ni kanske redan ;)


Tove och Miro visar upp sig :)


Carl kan minsann flyga! Inga hovar i marken.


luften är fri!


Jag var inte riktigt fullärd på när man skulle klicka :P Tur att Lucky ser glad ut så att bilden blev okej ändå ;) Kan berätta att hon klarade hindret fint! haha


Hur söt är inte lillcalle då?


"Lilla Lucky" ;) Inte så liten, men väldigt fin :)


Miro studsar :)


Och Taiga med :)


Flashigt var ordet


Emmy och Lucky hoppetihoppar :)


Avslutar med en bild på världens bästa häst efter Fille, Calle :) Sötaste mörkbruna hästen jag vet! Gulligull

alva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0