klappat och klart

Yes, nu är Fille klappad och packningen klar! :) hihi
Det är gräsbana imorgon också, fast framridning på grus, så våra nya ultrabilliga broddar från annas hästshop ska provridas på Filip ;) Annas hade verkligen billiga bra broddar!


haha, fille är så rolig! jag tog en fin bild från sidan med öronen framåt. sedan gick jag lite mer åt sidan för att få en bild mer snett framifrån och då vrider han på huvudet mer bara. här är typ tredje försöket att gå mer åt sidan, han kämpar verkligen för att vara snäll mot mig och ge mig en snygg bild i profil ;) hahahaha, så söt!!

snart kommer ett till inlägg med massa bilder från KLRKs medlemsdag, på storhästgruppens presentation av div 1 laget.

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0