laddar

nu laddar jag!
Fille gick ett innan-tävling-pass i morse, och han kändes finfin! Älskar bettet... De med två ringar alltså. Men imorgon blir det vanliga bettet, det är ju det jag hoppar på.
Fått besked om att mitt underbara träns är skickat, vilket betyder att det kommer måndag, tisdag eller onsdag. Hoppas att jag får det innan träningen iallafall!

Idag är det också medlemsdag på KLRK, så dit ska jag ett tag och kolla på när div 1 lagen visar upp sig! Kameran ska med, så förhoppningsvis kommer lite bilder här :)
Släpet är hämtat också och mamma har köpt matsäck, så jag ska bara PACKA! Det är alltid lika kul :d
Imorgon åker vi vid sju från stallet, morgonstund har guld i mun eller vad det nu heter?? Rätt skönt på ett sätt såklart med få starter, eftersom man slipper lasta på emellan klasserna osv. Lite fler starter idag dock har jag fått för mig, skånemästerskapen går där idag. Dvs DM i SKåne :P Världens bästa tränare Camilla ska rida 140 på Irco Gambo :)

Efter Gärds imorgon kommer vi ha tävlingsuppehåll i några veckor, Moa ska rida DM och sen är det tävling hemma. Ev ska jag faktiskt rida en CR hemma på klubben istället för att åka iväg så att jag kan debutera 110 på en enkel bana osv :) Så har jag tänkt iallafall!

Nu ska jag plugga lite lite lite som jag inte hunnit emd, bara ett tjugotal glosor att läsa lite på, och sedan är det KLRK som gäller!


världens finaste häst!

ciao

Kommentarer
Postat av: Miro

Lycka till i morgon! Kramar från Finland!

2010-08-28 @ 12:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0