Leifträning idag!

Idag är det vardagsträning-för-Leif-debut" för teddybjörnen Filipsson och jag. Fille har förhoppningsvis busat av sig också, eftersom han vägrade låta Moa ta in honom idag... Busunge.

Längre inlägg än såhär blir det inte idag eftersom jag har HUR MYCKET LÄXOR SOM HELST. Redan. Jag har faktiskt gjort uppgiften i Form nästan färdigt nu, så nu väntar mest engelska idag! Psykologi, teater, mer engelska och lite naturkunskap och eventuellt också historia/svenska (samarbete) beroende på hur mycket vi hinner i skolan.
Suck. Livet är hårt.

Men träningen blir toppen iallafall! Trots att vi ska vara i pyttelilla oisolerade ridhuset. Och att jag tränar 20.45-22.
Nä, nu har jag inte tid att klaga mer ;)

ciao

Kommentarer
Postat av: Cissi

Godkväll! Allt bra? :)

2010-08-25 @ 17:56:19
URL: http://ceciliav.com
Postat av: philippaanderssons - never back down ☮

tjena, hur e läget ? ;)

2010-08-25 @ 18:39:40
URL: http://philippaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0