my bad

Exakt, jag rider tredje och fjärde klassen ;) tack för att en snäll själ påpekade att jag skrivit fel :P jag rider alltså inte unghästklassen utan var bara lite stressad när jag skrev ;)

Varit ute och seglat med Jack + mamma och mammas sambo till honom. Väldigt mysigt! Chockerande nog så badade jag till och med från båten.. Jack också. Fast han har haft jättemycket problem med öronen, någon infektion, så han gjorde värsta hoppet ner i vattnet, kom på att han inte borde doppa huvudet, och simmade i ilfart till stegen och klättrade upp, hahah. Gullet.

Annars så laddar jag mest inför v-plast då såklart, och kollar på simhopp. Det är faktiskt kul att titta på även om man inte fattar riktigt. Efter ett tiotal hopp sitter man och stajlar "lite för mycket plask när hon landade" och "dålig sträckning på vristerna.." haha. Spännande.


Teddybjörnen Filipsson :) Så söt!


Imorgon gäller det, lycka till alla som ska rida :) Och hoppas på bra väder!

alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0