Utrustning-o-holic

Jag vill bara ha en massa saker. Har alltid varit så himla sparsam av mig, men denna sommaren har något hänt. Jag har verkligen shoppat HUR MYCKET SOM HELST. Och vad är jag sugen på nu? Tjaa, ett par till Veredusskydd så att jag kan ha ett par "finbenskydd" och ett par till vardags, ett supersnyggt Dyón Working Collection träns (kan man byta pannband på det?), ett snyggtäcke till transporten OCH SÅ VIDARE. Usch, jag måste tygla mig (hihi).

Faktum är att jag bestämt mig för att inte köpa mer kläder nu. Nepp, nu är det slut med det, på ett tag i alla fall. Dock kan jag inte lova mig själv att inte shoppa mer till Fille.. Han behöver ju en massa saker, det är verkligen inte kraftigt begär också.

Iallafall så ska jag till stallet ikväll, var där i morse och gjorde iordning, och rida Fille lite :) Efter gårdagens clinic med Peter Eriksson har man mycket inspiration :) Tror att jag slår till på en enkel bomövning och tränar rytm! Clinics är alltid så roliga.

Moatoa och Calle var med på clinicen och de skötte sig utmärkt båda två! Full pott faktiskt, eftersom dom inte bara satte distanser och sånt klurigt (iallafall med Calles skuttiga galopp ;) ) utan också tog fyra studs på böjt spår och galoppbommar! Så duktiga är dom! Stolt :)



alva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0