Hästsaker säljes, mest täcken

Pga Filles problem med manken och att jag har kvar flera av ponnyns täcken gör jag ett inlägg med massa salusaker. Smsa 0708-996182, kommentera eller maila [email protected] vid intresse. Alla priser är exkl. frakt. Tyvärr hann jag inte anstränga mig till max med bilderna, de är alla i mycket fint skick.


Innetäcke med 150 g fodring stl 135 cm. Bra passform. Använt men väl omhändetaget, inga defekter.
Pris: 200


Täcke från Bucas i stl 135 cm. Ett allväderstäcke som "anpassar sig" till vädret, tål allt från minus femton till plus femton grader. Grym passform, särskilt runt bogen! Välanvänt men detta täcke kommer hålla år efter år efter år.
Pris: 400 (riktigt kap!)


Vintertäcke, 300 g. Även detta bra, rörlig passform, stl 135 cm. Ytan är underbar när det snöar, all snö glider av superlätt. Jättebra skick!!
Pris: 250 kr


Remontträns av märket Cheval stl full. Obetydligt använt. Jättemjukt och fint läder men skönt nackstycke, remmarna går uppepå nackstycket för att förbättra passformen ytterligare!
Pris: 300 kr


Inom kort kommer fler saker, när jag har tagit kort på dem. Skrittäcke ifrån Exklusiv och Hööks ("fake-newmarket") och två superfina innetäcken!
Pga försäljningen kommer den övriga uppdateringen vara mycket låg, förlåt! Fille har gått superbra idag iallafall och ska klippas på måndag troligtvis :)

Alva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0