liten formsvacka

idag var första dagen som fille inte gick som en klocka + lite mer kurrikurr. Men man får ha en dålig dag :) Han har gått så jäkla toppenbra senaste tiden att jag nästan räknade med att det inte kan gå så varje dag ;) Jaja! Imorgon ska vi nog faktiskt bara promenera lite för sedan vill jag kunna rida fredag, lördag och söndag :) Så imorgon ska vi bara gå lite och på fredag hade jag tänkt ta fram lite bommar förhoppningsvis, eftersom jag helt sjukt nog kunde ha hemstudier 4 SISTA LEKTIONERNA!! Najs :) Fem om man räknar kulturhalvtimmen ;) Men det gör jag inte för det är typ bara öppen scen i cafét. Jag slutar helt enkelt efter psykologiprovet klockan 10.40. Vilken chock för åtta-till-fyra-barnen i es2b!

Nu ska jag fortsätta med mitt intensivpluggande.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Sara Morell

Hej Alva!

Tänkte bara höra med dig om det är ngn box ledig i aufvelsgärde eller om du vet ngn som ska flytta? :)

2010-12-05 @ 18:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0