Ojsan

Var tog min superuppdatering vägen? Nja, dåligt av mig.
Fille har gått väldigt bra iallfall, har dock upptäckt att han med all tjockepäls inte pallar mer än 30-40 minuter, red en timmes långt vanligt pass häromdagen och han blev jättestum och ofokuserad=trött Fille! Därför ska jag inte rida så länge, eller lågintensivt, den närmsta tiden :) Idag red vi lite i den djuuupa snön med Carlson och Moa, jobbigt och kallt men mysigt som attan.
Imorgon ska vi upp och hoppa lite är tanken, ett par gånger på studs och sedan en liten kombination, bara med klossarna, har jag planerat, får se vad pappa + moa säger om detta. Tog lite tanken från min favvobok av Lotta och Sylve såklart ;)

På onsdag är det också dags för veterinär, som de flesta redan vet så kom vi inte iväg i fredags pga vädret, HÅLL ALLA TUMMAR för vår skull att vädret håller sig i skinnet på onsdag, jag vill bara kolla upp dom jäkla skakningarna!!
Nu har ju tävlingsterminen kommit ut med, så nu vill man ju bara känna att man är fit for fight liksom, så galet sugen på att tävla!

Min lilla hoppis :)

Glöm inte sändningen från London ikväll klockan nio, ska försöka sätta mig och kolla på inspelningen från gårdagens sändningar snart tänkte jag, om jag får ta den stora TVn för mina sportgalna föräldrar som kollar handboll och skidor och jagvetintevad.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Caroline

SV jaha då förstår jag det finns tex här

www.horse-attitude.com

2010-12-19 @ 19:29:44
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0