Önskelista


Sommartäcke från Trust Tetris, skor och leggings från Freejumpsystem Fly'One, marinblått ländtäcke (det på bilden är från Exklusiv Horse Wear), regntäcke med halvhals (det på bilden är från Hööks) och vita ridbyxor, kanske "Jeanie" från Mountain Horse :)

Fast det är väl inte precis en önskelista, jag tror inte att några små tomtar kommer lämna dessa grejerna i min brevlåda om jag önskar tillräckligt mycket ;) Snarare saker jag vill/ska köpa :) Har ju shoppat en del på senaste tiden, lite sådär ;) Men samtidigt så gör det inget tycker jag, hästar är ju mitt intresse och jag älskar  verkligen utrustning, det är så sjukt jäkla kul!! Så istället för att lägga pengar på annat så spenderar jag dem på hästutrustning ;)

Ciao så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0