att duscha får tio plus av fem möjliga

Drog på riktigt kallt och duschade, håret får självtorka såklart, så att man fortsätter vara lite kall...

Behöver kanske inte berätta för alla att det är sjukt dåligt att det är såhär varmt när man har häst! TEX:
*Vattnet i hagen blir kokhett och fyllt med alger, dvs hästarna dricker mindre. Dessutom vägrar Fille dricka det rena, nya vatten vi ställer in och kämpar på med den fasta hinken.
*Man får rida halv sju på morgonen eller halv tio på kvällen (fast då går solen ner :P)
* Det går inte att mocka utan att få allvarliga svettningar
*Ridbyxorna skaver och ridskorna hettar

USCH!!!!!!!!!!!!!!!
Alltså, först kände jag mig hemsk som klagade på värmen, men sen insåg jag att jag har aldrig önskat mig den jäkla dumvärmen. Den borde inte drabba mig :( Jag har hellre iskyla som förra vintern. Stackars Jorden, den kan inte hjälpa all miljöförstöring som sabbar klimatet :( Men jag är arg iallafall...


Förresten!
Längtar tills ikväll då jag får rida, om någon missat det ;)

testa nya grejer!

alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0