Beställa luva?

Jag kommer ha mitt nya schabrak från Exklusiv som tävlingsschabrak, vilket är brunt med guldig passpoal, och jag köpte en matchande luva på samma gång. Men den är alldeles, alldeles för stor och jag tycker inte heller att den är så snygg som jag ville... Därför funderar jag på att beställa en luva från en tjej som gör dom själv efter beställning! Sara Carlsson heter hon, kolla in hennes superbra blogg: http://carlssonpataket.blogg.se !
Eftersom jag ska fixa limegrönt pannband och stigbyglar så tänkte jag beställa en luva i matchande brun med en guldig passpoal och en limegrön! Ska fundera lite till på detta;)

IMORGON ÄR DET FALSTERBO! <3

alva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0