duttiplutti

Fille var jätteduktig igår när vi lasttränade! Det tog kanske 5-10 minuter så traskade han in sen :) Det är väl godkänt tycker jag!!
Moa&Calle, Kajsa&Kalle, Tove&Miro och Matilda&Vickan hoppade lite igår, en fem och en halva och en linje :) Gick bra för allihopa! Kul att alla har "människonamn", men de heter ju egentligen Cabanel, Atlantic Commander, Lá Miro och Quick Step! Jack var med också och han fick en grundlig lektion ;) haha
Jag vill också hoppa dock, det är lite trist. Men inte alls länge kvar :d

Ikväll ska jag rida snuttis, idag ska vi rida ett lite längre pass (alltså, 40-45 min, men i jämförelse) och trava nästan som vanligt.

Pricken ser ut som en ponny :)

alva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0