EM ÄR IGÅNG

Jag är verkligen ingen sportmänniska, jag är inte gjord för att springa över stock och sten och jag är för smart för att springa bara för en liten bolls skull ;) hihi.

Det finns faktiskt bara tre sporter jag gillar att se på TV och det är självklart: ridsport, simhopp och friidrott! Simhopp kan jag inget om men det är ju häftigt! Ridning är ju självklart. Och friidrott då!
Båda mina föräldrar har varit med i landslaget i friidrott, mamma sprang 400 m och pappa hoppade stav. Pappa jobbar även nu med friidrott, som tränare och även som expertkommentator på radion då!
Det är väl därför jag bara älskar att se och lyssna på de stora mästerskapen i friidrott! Lyssnar på pappa i hörlurar hela tiden och det är så roligt att följa svenskarna! Toppenkul :)

Så utöver Fille idag, och en sväng på stan med polaren pär, julia, ska jag lyssna på EM :D

måste äta nu!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0