härligt väder

Äntligen lite kyla! Perfekt väder idag! Typiskt att jag inte ska rida, Fille ska få sig en välförtjänt vilodag :) Dock har jag gjort iordning till honom, Calle och en ponny i stallet (eftersom jag jobbar i stallet) och även tagit ut + lunchat.
Också ätit egen lunch som jag sjukt nog lagade själv- kyckling, pasta och hemmagjord pestosås (lätt att skryta när det är pesto + smör + matlagningsgrädde. men ändå!).

Mer goda nyheter är att Moa och Calle idag har tävlat i Frosta, som ligger i Hörby. Sex fel i 115 och en välförtjänt nolla i 125! Stort grattis :) Kul att få till en nolla direkt efter vilopaus/inga tävlingar på ett tag :)


Fellino & Cabanel, snygga killar det :) Moa är också gullig där i mitten!! haha

Nu ska jag slita mig från liveresultaten från Frosta och hinna med en dusch!

alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0