Hippson vs. Ridsport!

Undrar vilken tidning som är bäst egentligen... Egentligen tycker jag nog att Ridsport är bäst eftersom den har så många delar och innehåller lite av allt, men ändå är tävlingsinriktad. Det är mer som en nyhetstidning inom ridsporten! Medan Hippson är inriktad på tävling, och bara har väldigt lite annat, men deras reportage är ju så jäkla bra! Den senaste tidningens "ridol", reportaget med Marcus Ehning... Himmelskt! Kommer också ihåg "hemma hos" hos Maria Gretzer och Jan Brink som var jättebra.
Dessutom är jag med i Folksam Riders Cup, fast jag och Fille har ju inte varit med på riktigt än, men det kommer hoppas jag ;) Tycker att Hippson tillsammans med deras kanonbra hemsida allt som allt faktiskt slår Ridsport, fast med superliten marginal!

De två är iallafall de helt klart bästa hästtidningarna! Eftersom vanliga tidningar innehåller typ 1 % ridsport var tionde nummer så är det sån lyx att få hem ridsporttidningar ;)




Alva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0