nöjd som tusan :)

Börjar verkligen bli riktigt riktigt nöjd med Fille på markarbetessidan :d så otroligt nöjd faktiskt :d är ingen brink precis, hahahah, men jag tycker att jag börjar kunna utnyttja det jag faktiskt kan på honom och han kändes toppenbra idag! Särskilt i galoppen, och den är såklart viktigast för en hopphäst :)
Så jag är helt enkelt supernöjd med passet! Det har också varit mycket uppehåll idag, men ändå kyligt och skönt!!

Imorgon ska Fille få nya skor och ridas ut i skogen om vädret tillåter detta :) hade varit härligt, om nu inte marken är helt översvämmad :P får se hur det blir med detta helt enkelt.
På onsdag ska vi hoppa också:d tanken är att moa ska få testa att hoppa fille också då! Och att jag ska få in den rätta känslan till tävlingen på söndag! Bara sju dagar kvar, längtar som tusan :d


gulleplutten! jag? not so much! haha



alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0