otroligt roligt

eftersom jag har en ny dator nu så kollar jag på gamla inlägg från min förra blogg för att hitta bilder, tex den på släpet och papi. Nu kollade jag i oktober förra året också, och då fyllde jag år! Hittade en otrolitg rolig konversation mellan mig och Moa. ctrl-c:ade och ctrl-v:ar den här:

Min bästa syster och mister Tove slog också på stort och bjöd på hallonpaj (10-poängare) och glass, och när jag kom hem på kvällen fick jag också TÅRTA som min gulliga syster hade bakat alldeles själv!
Dialogen på hästarna gick ungefär såhär:
Moa: När vi kommer hem ska du få en överraskning till!
Alva: Jag vet, en tårta.
Moa: Nej.
Alva: Jo, jag vet det.
Moa: Hur vet du det`?
Alva: Jag såg post-it lappen hemma där det stod "TILL ALVAS TÅRTA" på, och jag kunde inte låta bli att läsa den, för i vår familj är det ju typ en dödssynd att inte kolla på post-it lapparna.
Moa: Åh.. Satan.

Det är verkligen jag och Moa i ett nötskal :d hahahaha!
Uppiggande, minsann.


alva

Kommentarer
Postat av: Moa

JAG DÖÖÖÖÖR!!! Fan vad roligt!

2010-08-01 @ 17:21:29
URL: http://moazalar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0