packad och klar

Har nu varit i stallet och ridit Fille samt packat ihop alla grejer :) Det gick jättebra att rida, han var kanske lite ofokuserad till och från och jag fick driva på honom för att han inte bara skulle stirra på förbipasserande människor, hästar, mopeder och barnvagnar (m.m.), så jag är lite seg i bena :d hihi. Men han var väldigt trevlig, nöjd med passet :) goa fille!

Har smörjt också och packat skåpet, ställt fram saker som ska i släpet samt fyllt på med lite nytt spån där det regnat in i transportisen.


här är lite av vårt tjusiga släp, och pappsen då. Cred till honom som lyckades sätta upp texten så snyggt :) Vilken tjusig himmel vi hade förra sommaren för övrigt!


Här hemma har förberedelserna också tagit vid, har smörjt stövlarna, skrivit vägbeskrivning, kollat startlistorna igen och lagt fram kläderna :)
Jag är superduperladdad!


Fille blev också spolad i spolspiltan, första gången han "satt fast" i grimskaften i spolspiltan vilket han klarade galant! Dessutom är brodhålen grejade, har blindbroddar i sålänge. 

Jag är kort sagt sjukt laddad inför morgondagen :d Jag hoppas verkligen att allt praktiskt funkar, som lastning och att hitta dit osv. Samt att vi håller oss friska och hela, tack! Målet med rundorna är att vara nolla i båda, men det handlar såklart mest om att träna på att tävla, både att jag inte tävlat på länge och att jag inte åkt ut innan med filip! Men jag ser fram emot det!


Nu ska jag kolla EM!

alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0