saknad

Hur mycket jag än tycker om min fina Fille kommer det stunder då jag verkligen saknar min ponny. Lucie var så otroligt speciell för mig. Jag kollade på bilder på henne nu och det går bara inte att hålla tillbaka tårarna då!
Jag har ju inte haft Fille längre än två månader, och det tar tid att sluta sakna Lussan.. Hon kommer alltid vara världens finaste ponny, lilla gumman <3 Jag glömmer henne aldrig!


Framridning Jämjö klubbtävling, vår första tävling tillsammans, som vi vann


I transporten, väntar på att få tävla i Nybro, där vi tog vår första vinst lokalt!

Hemma i grusen


På promenad när hon var skadad


Klubbtävling på gräsbanan


Full speta!


Hon är så fin!


Nybadad, andra dagen hos oss


Mys i hagen


I snön i vintras


I våras


Sista dagen hos oss


Min fina tjej <3 Tur att jag vet att du har det så bra. Det var bäst för oss båda att gå vidare, och jag ångrar mig inte, men jag önskar att jag fick träffa dig varje dag ändå <3

Tur att jag har Fille!
Alla borde verkligen njuta av varje sekund man har med en häst, man ska inte ångra sig efteråt för att man inte hade så kul som man borde! Jag tänker iallafall njuta av tiden med bästa Fellino!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0