skönt väder

Är jag ju ensam om att tycka, men jag är supernöjd :) Svalt och inget regn. TOPPEN!

Var ute med Bosse på morgonkvisten, han tycker faktiskt också om vädret, så helt ensam är jag inte!
Fille ska vila idag, jag och mamma ska dit och göra iordning vid lunchtid :) Imorgon ska han få gå markarbete och jag ska göra iordning allt inför söndag :d roligt!! Laddar, är redan lite nervöd ;) hihi. Hoppas det släpper, det brukar ge sig på framridningen, men öka igen tills jag hoppar första hindret.. Tyvärr blir jag jättnervös, men det brukar hållas i schack ändå!

Följer EM idag också såklart. Igårkväll blev stackars Linus Thörnblad fyra. Han fick en skada i låret (en liten bristning diskuteras) och tog ändå 2.29 i ett fantastiskt hopp. Han hoppade ut ur arenan och stödde sig på sargen i den mixade zonen. Grymt imponerande!

Idag är det dags för Emma Green att komma in i tävlingen, mycket skakigt för henne innan pga skador, hoppas att hon leker sig igenom kvalet. Blir dock säkerligen en tuff final precis som herrarnas, Tia Hellebaut och Blanca Vlasic exempelvis är ju med.
Ikväll är det kval för Michel Torneus, min favorit, i längden. Sen är det också sjukamp idag, Jessica Samuelsson och Karlskronatjejen Nadja Casadei ska vara med.
Dock ska jag faktiskt se Inception på bio iadg, jack har slutat jobba och detta ska firas ;)



slänger in en bild på världens sötaste hästapålle också! han kommer galopperande i hagen nästan varje dag!! Gullehonom, man smälter ju :)


alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0