Storasysterdag idag

Haha, nästan iallafall ;) Vi har nämligen tvättat och dammsugit insidan på bilen idag! Den ska brummas ner till Falsterbo torsdag morgon, prick klockan sex, och vi ska faktiskt sova i den en natt också :) Vi har testchillat i den och det gick prima :) Känns som att vår superbil kommer äga att sova i tält!

Idag ska vi också packa till Falsterbo, börja iallafall, vi ska dela på en bag, blir lättast :) Och så skriva lite inköpslista, måste ju ha käk med oss. Vi hoppas innerligt att vi ska kunna grilla på kvällen hos Matilda, Victoria, Emmy + mammor ;) Hoppas detta går för sig! Sen kryper vi till kojs i bilen, perfekt.

Jag ska till GBG lördag-söndag också, så jag ska börja packa dit också, så att jag itne använder något jag vill ha med mig dit! Fullspäckat schema ikväll alltså. Lika bra att göra det idag tänkte vi, när vi båda är livlösa. Dvs inte har något annat liv att tala om, t.ex. pojkvän :) Vilken planering!




Denna snygga fisen har fått vila idag, och det är sex dagar kvar tills det blir bättre motion :) Hoppas han uppskattar det lite ;)

alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0