stort grattis till....

DOUGLAS LINDELÖW som vann junior-EM! Vet inga detaljer, hörde det i förbifarten, men grattis iallafall :) Roligt att vi har såna unga svenska talanger påväg uppåt! Bröderna Zetterman är ju också ett bra exempel på dessa, liksom Caroline Kamensky och min personliga favorit Julia Kringstad-Håkansson (bara femton år och vunnit junior-sm!!!!) och en massa fler såklart. Toppenroligt för sporten! Men visst är det konstigt: Alla tjatar ju om hur konstigt det är att det är så mycket män i toppen, fastän det är så dominerande många tjejer som har häst och rider... Och ändå är både Alexander, Daniel och Douglas killar ;) Men många talangfulla tjejer också påväg nu!


Annars har jag fått en liten present av min mor och syster idag! En sån mjuk hink med handtag som man kan ha med på tävling. En limegrön dessutom!!!! Hur toppen är inte det?

Ännu mer toppen än allt ovanstående (för mig iallafall ;)) är att det står HOPPNING på schemat imorgon, tillsammans med Matilda och hennes Quick Step (Vickan). Följ dem på http://matildaljungberg.blogg.se




alva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0