tdb-nörd

Tittat igenom varenda liten grej på mitt TDB-konto! haha, har inte precis behövt använda mitt konto på ett år eller sådär tråkigt nog, men nu har jag kollat antal anmälningar, vilka som åker från klubben osv :) inte så många starter i yxnarum, tror det var 5 i första klassen och 11 i andra, i avd A, men desto fler i v-plast cup såklart. Dock inte så sjukt många jag trodde. Fast det är ju lång tid kvar på anmälningstiden där.

Roligt att så många åker från samma klubb, även om jag inte träffar alla på v-plast precis :P där är nog de flesta med på den regionala helgen, men jag rider lokalt fredag!

I vilket fall så är jag riktigt superexcited över att äntligen få tävla, det är inte alls lång tid kvar! På tisdag ska jag hoppa med Matilda, det blev inte av att hon, jag och Tove hoppade idag pga vädret, men då är det dags! Sen hinner jag hoppa en gång nästa vecka och sen slår vi till! Första augusti. 15 dagar kvar! Lite lagom tävlingsdebut med liten, lokal med få starter och kort resa :) Jag är så himla taggad redan, har bestämt vad han ska ha på sig såklart osv osv ;) haha. Första gången jag åker med skåp också, har haft det ett tag, men inte använt det eftersom det var så länge sedan jag tävlade. Skönt ska det bli! Ha alla grejer på samma plats med sin riktiga, vanliga ordning och så :) Sånt uppskattar verkligen jag, ordning och reda, när jag är lite nervös!


Världens finaste häst!


alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0