vilken kille

Filip har fortsatt på sitt superbraiga spår, igår tog det max en minut att få in honom i spolspiltan, idag red vi ut på morgonen och han var superpigg och glad och dessutom är han numera så otroligt gullig att när han går i hagen och jag ska ta in och ropar "fiiiiillleeeeee" och visslar (vilket jag är superdålig på) så kommér han galopperande! Hur gullig får han bli min lilla mysis? Antagligen handlar det lite om mat med, men ändå ;) haha

Imorgon ska jag rida tidigt på morgonen och hans förra ägare kommer och kollar på honom då med. Hoppas att detta blir trevligt :) alltid lite nervöst tycker jag ;)

BILDBOMB


Första språnget hemma!


PUSS! Andra dagen hos oss tror jag, tredje kanske :)


Söt i stallet


Haha, charmig bild på oss alla :)


Pay & jump 90 eller100 cm



felfriiiiiiii i pay&jump ;)




Klubbtävling 100 cm, vannelivann :)


Hoppas att jag inte låter som en riktig skrytmåns, det är verkligen inte meningen! Jag är ju inte alls på någon hög nivå i hoppning och att hoppa snälla, goa fille är inte så komplicerat! Men jag är verkligen glad över att jag köpte honom och att vi ändå lyckats bli kompisar fastän vi är nya för varandra :)



alva

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ni är så fina tillsammans :) Han påminner verkligen om Nirvana, utstrålar samma snällhet liksom :)

2010-07-15 @ 22:54:22
URL: http://matildaljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0