YES

Har kollat vädret i Yxnarum imorgon på klart.se (sjukt mycket bättre än alla andra vädersidor) och det ska vara molnigt på morgonen och sedan växlande molnighet på dagen! Toppen :d Sedan ska det komma 0,1 mm i timmen mellan 21 och 23 :d haha,så det är ju rätt lugnt! Goa tider!!!

¨Har varit med mamsen och Bosse i stallet på morgonen, mockade och gjorde höt till både Carlsson och Fillson :) Jag ska rida och göra iordning allt ikväll, smörja och packa skåpet och så, det ska bli härligt! Då får man in känslan. Fast jag kommer bli lite nervös också..

GulleJack innan han snaggade huvudet och GulleFIlle innan han blev pricken :)


Igår var jag och såg Inception med Leonardo DiCaprio bland andra, och den var helt fantastisk! Hela filmen var så smart och varje liten sak som hände hade verkligen en funktion och ett syfte för att bättra på intrigen. Dessutom måste man vara superfokuserad, men ändå får man fundera efteråt hur den faktiskt slutade... Helt grym! Dessutom var killen med som spelar den nya killen som blir kär i Julia Stiles lillasyster och betalar Heath Ledger för att dejta henne i 10 things I hate about you med! Han hade blivit vuxen och spelade riktigt riktigt bra! Leo var också sjukt trovärdig.
Har också fått In Full Regalia av min gulliga mamma idag, så nu diggar jag The Ark :)


PLUS att Michel Torneus hoppade ett hopp i kvalet på 8.12 och är alltså i final. och det var även pers. BRA DÄR!


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0