det är jäkligt mycket snö ute,

för den som missat det. Det vill säga ingen :) Jag är sämst på att sätta rubriker, som jag sagt förut!
Fille och jag red i snön både igår och idag, idag var det djupare, men det är bättre :) Vill ju inte att de ska sjunka igenom och springa på den hårda "grusen". Tyckte att Fille var superfin båda gångerna, jag är så himla glad över att vi är igång igen! Supermysigt att rida trots extrema frostskador på öronen :) Händer och fötter var faktiskt varma, då är det ju nästan lugnt. Plus att Fille var så duktig då, det värmer ju också!

Fast imorgon blir det nog ridhuset ändå... Längtar tills det är så mycket snö att vi får rida på stallägarens äng, där fåren går på sommaren!
Lussan förra året på ängen:


Lilla gullet!

En bild på världens bästa häst kommer som avslut, för nu ska jag plugga (som vanligt):




CIAO


Kommentarer
Postat av: Moa

Fåren går väl för tusan inte på ängen på sommaren? Haha vad för värld lever du i?! ;)

2010-12-01 @ 14:58:45
Postat av: alva

hmm.. min egna? hittade kanske på lite där... hehe typiskt.

2010-12-01 @ 19:50:34
Postat av: Moa

Hitta på var ordet!

2010-12-02 @ 13:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0