filip har fått sin lädergrimma!

Till min födelsedag den 1 oktober beställde Moa en lädergrimma till mig i present från HÖÖKs. Men den fanns inte i lager och beräknades komma den 5 oktober istället. Men så blev den restad och skulle komma efter 2-3 veckor. Men häromdagen hade den faktiskt kommit, bara en och en halv månad efter min födelsedag ;)
Den var i alla fall väldigt mjuk och fin, Fille såg nöjd ut (så nöjd man kan vara när man väntar på metacam ;) )! Men testade den inte på, ska vänta tills imorgon när jag har borstat honom jättefin! Eventuellt kommer lite bilder då, men det har jag lovat förut.. Haha!

Annars är det jättedrygt att inte få rida. Det är ju inte bara att man inte rider, för jag tänker verkligen mycket på rdagens och veckans ridpass och nu försvinner liksom det med :/ :P Men jag har tex sysselsatt mig med att hjälpa Jacke att flytta till sitt nya mysiga hus :) Hans mamma flyttar med sin man till ett nytt hus samma helg som hans pappa flyttar med sin tjej till sitt nya hus! Haha, konstigt. Men det blir nog bra detta, nymålat och tjusigt rum har han fått med jättefin utsikt över lite vatten och sådära.

Nu ska jag fortsätta kolla på Equipes onlineuppdatering! Det har numera kommit en ny grej på Equipe så att man på nationell tävling även kan se film på ekipagen. Väldigt kul och lärorikt, jag som bara rider lokalt får jättemycket av att se ryttare som Alexander och Daniel Zetterman och Jörgen Larsson rida! Känns lite närmre mig och fille än när man kollar världscupen på TV... ;) haha! Dessutom är ju Jörgen Moas favorit, hon tränade lite för honom när hon var med i Future Riders och blev frälst :) Han rider dessutom 18 olika hästar denna helgen (tvådagars)... Wow.

Ciao bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0