frost

Idag var det frost och iskallt ute! Och orediga var vi också idag, hade inte kollat ridhuschemat... Så vi fick rida ute trots frosten. Men tack vare flispaddocken så gick det ändå! Pappa var med för att kolla in Moas sneda sits ;) Så han tog lite kort också. Här har vi några:


Red på hackis idag med, tycker att det är väldigt kul med omväxling! Man ska ju tydligen byta bett så ofta som möjligt, funderar starkt på att börja med detta! Någon dag med hack, någon dag med dubbla bettringar och sen det vanliga tredelade! Funderar också på att köpa ett tvådelat med små fasta bettringar också, det har han ridits på hos sin förra ägare mycket! Då kan man ju växla mycket :) Fast det blir nog mest på det vanliga ändå, det är ju det jag hoppar på!


Galopp med stängda ögon, inte dåligt Filsson!
Vet att täcket är lite som det vill också :P Tog 155 cm eftersom det har varit svårt att hitta sådana som passar. Men nu när han har skak-och-ryck och inte kan ha det knäppt framför sadeln så blir det ju jääättelångt. Svårt att få det att sitta fast, man får dra lite i det i skrittpauser :) Men tror faktiskt inte att han dör!


Snygga minen alvaaaaaaaaa! Jag ser verkligen för hemsk ut när jag rider ;) Om ni inte märkt detta! Ser faktiskt lite mer normal ut annars... Inte gapande, likblek/knallröd iallafall ;) haha
Tur att Fille är så snygg! Han är så bäst min fina häst <3


Fler bilder (sitter inte på "rätt" dator nu (; ) på http://moazalar.blogg.se

Ciao bananss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0