hur lång tid är 14 dagar?

Alldeles för länge för mig att orka vänta på Filles vila! Haha, jag har redan tröttnat totalt på att inte få rida... Typiskt mig att sitta och planera igångsättningen istället.

idag har jag fått min amazing iphone 4 så det blir inte mycket mer uppdatering idag faktiskt! lovar ;)

måste bara slänga in en liten eloge till storasyster som på sin blogg (http://moazalar.blogg.se) skrivit om resultatet på förra tävlingen. Helt enkelt resultatet utan en massa krusiduller- starkt tycker jag! Blir så lätt att man bara pratar om varför ens halvdåliga resultat inte var så himla dåligt pga det och det och det och lite det och detdära och knappt säger resultatet. Att man vågar stå för ett resultat är modigt! Duktigt :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0