jag pluggade men så skulle jag bara

bara bara bara kolla min lilla mail. Och där fanns ett meddelande från Exklusiv Horse Wear där de berättade att de under tre dagar har 25 % rabatt och frakfritt... Jag som skulle plugga... Gjorde ett snabbt avbrott för att kolla in, och tror ni inte man blir sugen när man ser deras fantastiska utbud? Jag önskar mig ju JWs sammetstäcke, men jag kan HELT KLART tänka mig ett fint tävlingstäcke med front i marinblått istället... Så jäklans snyggt! Fleece (mest användbart tycker jag) kostar 700 kr drygt med avtagbara kryssgjordar och ungefär 550 utan gjordar!
Varsågod för tipset!

Nu ska jag återgå till naturkunskapens otroliga (läs: utmattande) värld. Har faktiskt en hel uppsats om energi att skriva.

Ciao

P.s. IMORGON FÅR JAG RIDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0