lite inköp

Ett par nya Roecklvantar blev det i Fåglasång, en storlek mindre än vanligt denna gången! Därför jag ville ha nya, de töjer sig lite och jag har liksom inte lärt mig innan att man kan gå ner en storlek ;) Svarta som vanligt!
Dessutom köpte jag ett helt underbart JW-schbrak. Ska få det i julklapp av Jack ;) Vi har bestämt vad vi ska ge varandra ungefär (lite hemlisar blir det bara) och det tycker jag är helbra! Nu fick jag exakt det jag ville :) Hade tänkt slå till på ett Dyón innan, men tycker faktiskt att detta är ännu snyggare :d dessutom finns min hjälm som jag har nu, lamicell transformer, i helt svart där till kanonpris! Min är väldigt fin fortfarande, har inte trillat av så mycket i den, men jag har en brun/svart nu och jag vill ha en helsvart! Står högt på önskelistan (för Moa kommer ju INTE köpa den till jättebra pris... INTE.) tillsammans med tränsstyling från Xtreme Horse Makeover, JW-schabraket då, en kalender från Ordning och Reda (tradition att jag får den av morbror :d ) och PENGAR!


Julen närmar sig tycker jag! Jag är i extremt god tid med julklappar, har redan spikat vad både Jack och Moa ska få.. Nu är det bara resten som ska funderas ut ;) Men först fars dag för tusan!

Imorgon ska Filip få gå ett väldigt lätt jogg-pass eftersom han vaccades idag!
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0