lovet är snart slut!

Men det kan man ju inte tänka på än ;)
Igår red jag faktiskt Fille på hack! Tänkte att han kanske skulle tycka att det var kul som omväxling. Han har rejäla hakar (tandis på torsdag), så det var så jag kom på idén.
I början var det jätteskumt, haha! Skulle ju inte rida jobbigt alls pga vaccionationen, så jag hade inte sporrar eller ens stövlar på. Men mot slutet tyckte jag att det kändes bra! Han gick naturligt i lite lägre form och jag tror att om jag hade kunnat jobba honom mer hade jag kunnat få till det ganska bra :) Kul med framsteg under passet liksom!

Idag ska Filipsson och jag rida ut en liten lugn sväng. Imorgon blir det markarbete, dock lite lättare än vanligt (ungefär tre dagar efter vacc=lugnare)!

Nu har jag gjort klart en uppsats om franska revolutionen... Bara naturkunskapsprov kvar att plugga till!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0