plugg + globen

Jag är som sagt makalös för tillfället (los boyfriendo är iväg på nördkonferans) och därför har jag varit i stallet mest hela dagen tills nu, då jag pluggar ihjäl mig litegrann :) Håller på med psykologi nu, sedan väntar engelska och naturkunskap. Eventuellt klämmer jag in lite matte också, men det är inte så akut!

Sändningar från Globen ikväll också, det ska jag försöka ta mig en kik på :) Gillar verkligen Stockholm Horse Show, men åker hellre till GBG Horse Show eftersom det är mer häst och mindre show i jämförelse med Globen. Mässan är bättre och tävlingarna också, det är inte bara massa shower och sånt ;) Personligen åker jag iväg för att se bra tävlingar och köpa grymma grejer till grymma priser! Hihi.

Just nu funderar jag lite på vad som är de bästa t.ex. vita ridbyxorna eftersom jag ska köpa ett par i GBG, tror jag iallafall. Funderar ofta på vad som verkligen är det bästa av varje sak, bästa hjälmen, bästa stövlarna osv! Om du känner dig manad får du gärna slänga in en kommentar så jag får veta vad det finns för bra grejer! Ni är ju faktiskt några stycken som läser bloggen, vilket jag tackar så ödmjukast för! :d Vore kul att veta vilka några är, några vet man ju såklart, men man kan ju inte räkna ut alla!

Nu måste jag fortsätta (surprise, surprise).

Ciao


Kommentarer
Postat av: Jojjo

PUSS<3

2010-11-28 @ 23:27:50
URL: http://jojjoy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0