plugg idag

Och det är passande nog inte så mycket som har hänt heller :) Fille har pussats på och står snällt i sin box, tycker att han tar vilan bra faktiskt :) Dock känns det nog ändå som en god idé att dra ner på fodret (vilket vi såklart gjort). Tycker inte att kurret har släppt dock :((((((((( (jätteledsen betyder den, jag var för lat för massa :tecken).

Tycker att nya Kingslandgrejerna som kommit är fina, men är mest sugen på täcket :) Kolla in http://internationalshowjumping.blogg.se, där finns schabrak + luva, täcke, lindor, sadelöverdrag.

Hippson har kommit idag så innan jag nanar, efter pluggandet, ska jag lusläsa denna fantastiska tidning! Hippson är den bästa hästuppfinningen ever tror jag. Det roliga är att man, trots att man kollar hippson.se varenda dag, lär sig något nästan varje sida i tidningen (som borde komma minst en gång i veckan!! ;) ). Det är bra betyg må jag säga, att man lär sig så mycket.

Psykologin väntar.

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0