sluta tidigt och skitgris...

Idag fick jag sluta skolan tidigt! Fy tusan vad skönt :) Slutar kvart över tre en dag och fyra alla andra dagar, börjar åtta alla dagar utom en då hela skolan börjar halv tio (omprovstillfälle samt möte för lärarna innan)! Så att sluta tidigt och hinna till stallet så att jag både kan mocka och ta in själv och att man inte sitter på bussen i kolmörker...

Fille hade skitat ner sig som tusiken. Han ville väl matcha sitt bruna fina täcke ;) Manen var dock inte än hundra procent torr så den fick faktiskt lov att vara lite lerig :P Funkar inte att borsta bort ordentligt om leran inte torkat. Så trist att behöva slita i manen för att få bort leran. Men samtidigt finns det ju faktiskt inget sätt att undvika det heller! Kul att Lillen har det så mysigt i hagen iallafall! Tycker om honom ändå, lilla gullet.

Som ni kanske märker fortsätter jag att uppdatera mycket trots vilan! Haha. Jag gillar faktiskt att blogga så att jag hittar något att skriva om verkar det som! Inte för att försöka bli känd och så då utan för att det är skönt att skriva lite varje dag om Fille och sådära. Jag har alltid varit en skriv-och läsapa. När jag var yngre och kunde sitta en hel dag och läsa tog det bara några timmar eller en halv dag att läsa ut en ny bok. Jag älskade En prinsessas dagbok och läste ut en sådan på 5-6 timmar ;) Haha! Och jag har alltid varit uppsatstjejen i skolan och också skrivit mycket hemma. Är också ett kontrollfreak som behöver skriva ner allt för att ha koll på det, ni skulle se min kalender.. Hujedamej!
Liten förklaring till mitt generösa bloggande kanske..


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0