tid avbokad!

Efter mycket om och men bestämde vi oss för att inte åka med fille - han kändes bra när jag och moa petade och klämde!! Så nu kör vi enligt plan att jag börjar sätta igång i helgen, och vi fortsätter med metacamen så länge den räcker. Känns så himla bra :D :D :D Men man måste ju vara medveten om att han kanske inte är bra när jag väl slänger mig upp, så då får vi boka in en tid då helt enkelt... Men just nu känns allt toppen!

Igår var jag och Moa och frös i Karlshamn, kollade på Future Riders (även öppen för andra) träning för Björne. Alltid kul med nya infallsvinklar! Tyckte att han hade mycket bra att säga :)

Förresten, är det någon som vet något om täckena Trust Tetris? De har extrafyllning runt manken för att avlasta där, precis som jag har letat efter! Såg dom i Hippson Magazine (återigen- Hippson i mitt hjärta) och letar förfullt efter var man kan köpa i Sverige! Prylbloggen på Hippson tipsade om Bengts, RM och Svensk Ridsport.
Mailat de jag kunnat :)
Såhär ser själva manksystemet ut utan täcke:

Och såhär ser vintertäcket ut med 400 g, bild tagen från Schockemöhles internetshopping!

Ser ni hur det är lite puffigt runt manken!

helt perfekt, ska höra mig för och se priser, fyllningar osv och ev. blir detta det enda jag önskar mig till jul ;) De är ju ganska dyra, som man kan tänka sig :P.. Men det är min lilla kille värd! Jag vinner väldigt mycket på att han slipper vara kurre kurris också ju!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0