Tid bokad

Hos Staffan i Löberöd för Fille. Metacamen ger inte dom resultaten vi önskat :( Så nu far vi till Skåneland, antagligen för lite ultraljud, röntgen och sådära. Känns trist att han inte blivit bra såklart, man blir riktitg deppig :( Men det är bara att hoppas på Staffan och hans mirakelhjärna!

Jädra trist med sjuk häst ska jag säga :( Alla som har friska hästar - njut av det!! Det är så himla toppen när hästarna mår bra :)

Ska bort till Teddybjörnen (vilken päls han har odlat) framåt eftermiddagen här och borsta och klappa på honom :) Och mocka och ge honom mat såklart! Min fina hästapålle, håll tummarna på en bra plan efter tisdag nu!

Snyggingen!


GLÖM FÖR ALLT I VÄRLDEN INTE HÄSTHOPPNING KLOCKAN FEM IDAG HELLER (på svt1 tror jag).

Ciao

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan! Måste säga vilken fin häst du har, är själv väldigt svag för skimlar. Vad synd att din häst inte är frisk. Vad tycker du om Staffan i Löberöd?Jag har bara dålig erfarenhet av honom,har besiktat en häst där som tyvärr inte gick igenom. Vet. ville såklart att jag skulle ta över försäkringen bara sådär utan att någon visste om det fastän hästen var sjuk. Syftade på att det är som att köpa en beg bil, får ju räkna med lite skavanker. Jag åker aldrig mer dit. //Emma

2010-11-23 @ 16:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0