even more

Idag var det kalas med mormor, morfar, mamma, pappa, moa och jacke. fick presenter från morbror och m&m! halsduk, pengar, två linnen, en bok (att leva och dö som joe strummer av marcus birro- önskat mig den, verkar grymt geniun), lite blomma och kort och så och så morfars specialitet - ett gäng skrapade lotter. han skrapar lotter ibland och så sparar han dem med vinst så får vi det i födelsedagspresent och löser in dom! haha, han är grymt rolig!!

fille har fått gå ett lite annorlunda pass idag- backträning. tyckte att det gick finfint :) hade det lite skarpare bettet och det funkade skitbra :) han kommer lite lättare till med rumpan då, och jobbar på liksom, istället för att paddla sig upp för backen med frambenen :P Duktig häst!!!

Gissa vad jag ska göra nu? Plugga. Prov imorgon. Jag måste också tillägga att ni måste tro att mitt liv enbart går ut på att plugga och att jag är fruktansvärt överambitiös. Sanningen är att jag har verkligen två prov i veckan (mer får man inte ha) och går i princip sju timmar om dagen i skolan (räknat bort lunch och femminutare mellan lektionerna då..) så det är liksom bara att plugga på :P läxa, prov, inlämning, uppsats... you name it - i study it ;)




Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0