fölseda

Igår var det min födelsedag och oväntat många personer har sagt grattis/sjungit, haha. TUSEN TACK ALLA!

Fick massa grejer till Fille av familjen som uppskattas väldigt mycket! Bland annat den snygga dunvästen från Gina som jag haft i ganska många outfits :D en blå! med det bruna lädret då! Sén en ny hopplatta i 130 som är mjuk och supermysig! Sedan ligger en lädergrimma på vänt också (den var restad) och snart bör också ett par veredus olympic dimpa ner i brevlådan :d plus att moa ska klippa fille, inte illa! Fick också "handbok för din vardagsträning" av lotta och sylve (plus mari zetterlöw bokvist eller vad hon heter, förlåt!) som verkar grymt bra!! Och en såndära tävlingsmapp för papper och licenser osv, toppen! Plus "vad är politik", också en bok då :) Jag hade redan fått Jacks gamla ipod touch eftersom han köpt en androidmobil :d
TACK TACK TACK TACK TACK! Superbra allthopa :)
Dessutom tränade jag på kvällen för Eva och Fille var superduperfin! Hans födelsedagspresent tror jag :) Kändes avslappnad och jättetrevlig verkligen! ååååh, vad roligt :D

Idag red vi ut en sväng med Elsa och Ior så att de fick slappna av lite och mysa :)

Nu blir det plugg.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0