full rulle på fille

Ridit ut i skogen idag, nu är det matteprovsplugg som jag sysselsatt mig med hela eftermiddagen. Första provet i Matte B imorgon! Gillar dock matte ganska bra, så det löser sig nog :)

Fille hade full speta, hade bettet med dubbla bettringar så jag red honom lite fastän det var i skogen, eller ja, rider gör jag ju alltid, men han fick inte bara springa som en tok ;) Det bettet funkar bara när han är väldigt framåt :) Så det är bra att utnyttja skogs-farten! Tyvärr är det intet nytt på skak-fronten :( Hoppas att det ger sig snart!

Tyvärr tror jag att jag ska sälja mitt Schockemöhle-set också! Det är en lite speciell grå ton, väldigt fint. Det enda problemet är att luvan är lite liten för min hästs gigantiska öron och jag har ingen nytta av att behålla ett tävlingschabrak utan luva :p Har alltid luva när jag hoppar och det är way to nice för att bara användas till vardagsridning! Jag ska klura lite på detta, men är det någon som är spontant intresserad kan denne ju höra av sig till [email protected] Det är i storlek full, det är bara att vanlig storlek på luvor, som brukar vara en kilometer för stor för alla hästar, är liksom lagom för Fille... Så nu när Schockemöhle tänkte till att de faktiskt skulle göra en luva som passar normalstora öron fick Fille och jag lida..


Finaste!!

Imorgon - Camillaträning! Toppen!!!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0