jag vill hoppetihoppa!

Och imorgon får jag ju det- score! Camillträning med Filippos. Eftersom vi ska tävla på söndag ska vi absolut inte hoppa ihjäl oss, men man vill ju få lite känsla bara :)

Fille har gått markarbete med Moa idag och varit lite tittig och dan, solkatter klöser visst dom också enligt fille ;) Men emellanåt fin ändå!
Calle hade gått jättebra och vi har nu pratat med staffan som säger att det bara är att tuta och köra! hon är anmäld till karlshamns stora tävlingar nu med :) KUL!!!!!
Jag ska rida Calle i helgen eftersom Moa är hos min morbror i Stockholm! Kul det med :))

Slängde ihop en liten outfit med!

Schabrak: John Whitaker International
Ridbyxor: Kingsland
Benskydd: Veredus
Stigbyglar: JIN
Ländtäcke: Exklusiv Horse Wear of Sweden
Fleecetröja: HÖÖKS
Dunväst: HÖÖKS
Träns: HÖÖKS
Hjälm: Antarés



Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0