nöjd!

Tävlingen igår gick jättebra :) Vi var i Råby och jag red 100 och 110!
Vi var dubbelnolla och kom femma i 100 och hade 0+4 i 110, orkade inte riktigt driva igenom honom i en sväng och fick ett stopp, men det tar jag på mig! Han skötte sig jättebra trots kurret.

MINUS: Underlaget var riktigt tungt och släppte väldigt mycket, och han är väldigt känslig för dåligt underlag - blir lätt lite obalanserad då.
Jag orkade inte driva igenom honom som jag skulle i 110, skulle nog haft ett spö med mig plus att det inte var optimalt för oss att ha markarbetesträning dagen innan, det ska jag inte göra igen! Även om träningen gick ganska bra.

PLUS: Jag satsade på i omhoppningen i 100 fastän det var lite svårridet för oss!! Bra att jag vågade liksom.
Vi red vår första 110 utan problem, även om jag tyckte att några hinder såg jättehöga ut på framridningen ;)
Han var superfin på framridningen, som var ute, där underlaget var blött men ändå bra, och det kändes toppen!

Så jag är väldigt nöjd med honom, och har lärt mig otroligt mycket!


Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0