startlistor råby

Finns här: http://online.equipe.com/sv/competitions/1775
Mitt livs första liveuppdatering! Wow! Haha, tycker en liten tjej som jag är riktigt coolt ;)
Jag ska alltså rida andra och tredje klassen på lördagen, lokal 100 och 110!
Spännande värre, jag känner mig riktigt laddad :):):):)

Förresten, imorgon är det liten uteritt som gäller för Filippos (som för övrigt tydligen betyder hästarnas vän, vilket är väldigt gulligt OCH ironiskt (; )! Ingen träning på onsdag heller, Moa ska rida på platsen för Leif! Kul att LillCalle är på g igen! Dessutom vill jag inte hoppa förrän tävlingen.

Har ju ridit Calle två dagar nu med! I lördags red jag med sporrar på i ridhuset och två andra ponnyer var där, då tyckte jag att han var lite spänd och han bytte med bakbenen i galoppen och studsade! Eller ja, inte spänd, men han utnyttjade situationen lite grann ;) Jag har ju inte samma koll som Moa! Men i traven kändes han ganska fin. Han hade vilat dagen innan också, så det bidrar ju såklart med. Hade gummiband på och det var en pleasant experience, Calle är rätt mycket för att ha huvudet i luften annars, iallafall när jag rider ;)


Idag red jag i grusen utan sporrar, och vågade hålla om mycket mer, så dagens pass är jag supernöjd med! Tyckte att jag kom åt honom mycket mer, och fastän hans galopp är lite elektrisk liksom, så tyckte jag att han var lugn och verkade ganska nöjd ändå :) Superkul att få rida honom!! Tack Mois :) Hon lyfter i detta nu från Arlanda för övrigt, välkommen hem bästaste syster!

Han är ju så SÖT!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0