Bara lite kvar nu

Pluggandet lider mot sitt slut, har bara lite repetition kvar nu så är jag fit for fight imorgon!
Imorgon är det ju faktiskt min födelsedag med! Skojsigt :)

Det här med tävlingsplanen tänkte jag säga också! Jag tror att det blir klubbtävling härhemma om tre veckor då (ingen som vill köra mig till oskarshamn? 1.51 m på eniro.se plus att man har släpet då...) och då kör vi 100 i clear rounden, jätteavslappnat och så, och sen 110 i klassen, bara försöka rida en schysst runda och känna höjden. Sedan ingen träning i veckan, mycket rida ut och sådär, så att känner sig fräsch och glad, och sedan Råby på lördagen efter, 100 och 110 :) Kändes så bra igår att det känns som en toppenplan!

Förresten, en tråkig grej hände ju på Camillaträningen med... Fast kul också. Matilda ska flytta! Jättesorgligt. Men kul för henne- vilken chans hon har fått. Hon kommer passa perfekt i Skåneland, bara rida en massa hela tiden :) Vi kommer sakna dig!

Slänger in en outfit såhär på kvällsakvisten också.

Simpel och snygg med lite fräsiga detaljer. Brunt är fint, helt klart :)

en bild på fille med, världens finaste häst (!!)


Natti

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad gullig du är! Men jag kommer såklart hem och hälsar på, har lovat Camilla det också ;)

2010-10-01 @ 15:53:56
URL: http://matildaljungberg.blogg.se/
Postat av: Jojjo

Då ska jag komma och fota dig och fina Fellino när ni hoppar högt!! Och de där bruna ridstövlarna, fy fan vad läckra!

2010-10-01 @ 18:05:43
URL: http://jojjoy.blogg.se/
Postat av: alva

eller hur jojjo? riktigt snygga :) elsa har dem så jag var bara tvungen att leta upp dem ;)



matilda: hoppas jag sannerligen :)

2010-10-02 @ 13:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0