däckade igår...

haha, vad jag är rolig då. jag dricker ju inte, för er som inte visste detta ;) min poäng är att jag somnade kvart över sju och nanade gott hela natten. steg upp vid 21 och var lite förvirrad bara, och ledsen för att jag missat ullared. men min förkylning tog överhanden. i vilket fall gjorde sömnen mig gott, för idag är det bättre!

moa ska dock rida fille idag istället, vi bytte lite. det är ju bättre att jag vilar innan sjukdomen slår ut! ska ju tävla på söndag. men så fick jag sluta tidigt idag, så jag är redan hemma! men jag ska passa på att vila och plugga så att jag är pigg och frisk imorgon helst! hihi. måste ju träffa min pluttehäst!!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0