höstväder

Nu är det här. Köpte två polotröjor, en i brunt och en i svart, för 150 kr (för båda, halva priset!) att mysa runt i stallet med i höst och vinter. Kom väl till pass redan idag, slängde på mig en med dunväst och jacka över, ganska lagom i höstrusket. Fille fick ländtäcke om rumpestissen, men det blåste upp hela tiden :P Vi skulle ju nämligen på skrittrunda såhär dagen efter tävling... Men vi fick till en tjugo minuter iallafall, det fick tyvärr räcka för idag! Fille såg mest glad ut när han fick komma in igen.. :P

Filles veckoplanering ser ut såhär:
Måndag: Skritta
Tisdag: Vila
Onsdag: Camilla
Torsdag: Skritta
Fredag: Eva
Lördag: Rida ut
Söndag: Backträning

Haha, skritta och träna om vartannat! Men så blir det :) Det blir ju liksom mycket mycket tuffare när man har en tränare som skriker på en med :) Med Eva blir det ungefär som ett vanligt markarbetespass, fast lite jobbigare, så där räcker det med uteritt tycker jag :) Dessutom behöver han ju ut i skog och mark!

Slänger in ytterligare en outfit, gissa temat den här gången? En ledtråd är ju att det är Sveriges största hästsportkedja som har billiga priser men överraskande bra kvalitet!


Alla dessa tjusiga grejer kommer från HÖÖKS! Faktiskt imponerande tycker jag, för billigt är det ju också :)

Nu ska jag plugga vidare på engelska och socialpsykologi...

Ciao bananas

Kommentarer
Postat av: Konradlotte

Very well done. I enjoyed the site.

2011-01-05 @ 16:19:49
URL: http://konradlotte.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0